Sunday, June 22, 2008

snakes

mlm smalam aku mimpi psl ular sawa..damn scary!!!ular tue belik aku tp yg peliknyer aku dpt lpskn diri aku ..fuhhh!!pelikkan!!!bngkit jer dr tdo aku jd fobia..klu aku dgr or nmpk jer aular aku takut sgt,,,org tua slalu kta klu kita mimpi ular maknanya kita ada musuh..risau ar..rsa cam xnkjer g skul esok..coz klu bleh aku xnk fight ngan sesapa tahun nie...korang doa2knla supaya mimpi buruk nie dn mkna disebaliknyer xkn t'jd pada aku..

p/s:aku tau kita xspatutnyer percaya pd mimpi tp aku hanya insan biasa,,sentiasa tkut akn bala yang menanti..

1 comment:

Si Penanya (?) said...

owh.

i pernah mimpi lebih kurang la. tapi x ingt. kena mengena dgn ular juga. tak tau pon org2 tua kata mimpi mcm tu ada musuh.

haish. lagipun kita manusia mmg bermusuh pon. yg bg mimpi tu kat kita pon kerja musuh kita jgk. Setan namanya. persetankan dia.