Thursday, June 19, 2008

cerita tahun lps

nie gmbr kitorng kat kl lps pmr tahun lps..best giler..last year,,tlh mengajar aku byk perkara..aku tau mana kwn dan mana lawan..taun lps kitaorng agak nakal ar...ponteng klas cikgu yg kami xske..hehehe(yg nie skali jer).hari perjumpaan koko kitorng xp lngsung..boring giler beb!!tp time nk dkat pmr insaf da..hahhaa..sume pulon studi..windu giler time tue..
dari kiri tue sherin, nadz,niena,nurul,aku dan elly...result pmr kitorng oklar...niena,hanis n elly dpt 8'A', aku 6'A', sherin 7'A' , nadz 5'A' n nurul 4'A'...niena n hanis da tukar g MRSM.. nurul p teknik..kami yg laen mmg xmntk p mna2 pon..aku ngan sherin msuk klas akaun..nadz and elly of course klas sains..thun lps aku ada gduh ngan sorng nie..lama gak ar kami xckp..kitorang gduh pon sbb salah paham jer..nk dkat pmr bru ok..tp lps tue aku da xrpt ngan dia...pengalaman banyak mengajar aku..whatever it is..i love my friends so much..xtaula depa syg aku ke x..huhuhu

No comments: