Tuesday, July 22, 2008

what a best day???!!!


ari sabtu kitorang ada ari kantin so klas aku gerai actually every class have to do so..mmg best giler jual makanan..then aku p Queensbay untuk jualan YE..mmg pengalaman yg xleh dilupakan mula2 mmg sgan ar coz kna promote kat org..before this orng bg flyers kat kita,kita buang jer skrng aku pula kna rsa bla aku bg flyers kat org diorng wat bodo..mmg wat kaje nie perlukan kesabaran dan keyakinan yg tinggi..aku jd cashier so berat jgakla tanggngjwb aku..tp aku mmg xska giler ngan segelinter perangai remaja yg xdak moral..not that i jealous or what but ingat agamala sket..ko tue org islam then xpyhla dok pgai skirt smpi nk nmpk tut....cover ar sket..klu xnk pkai tudung pon pndi2 ar ingat diri..ok berbalik pd jualan aku..on da second day..mmg ari yg paling aku bengang skali ngn budak nie...mcm ngan harer..bknnya slah aku pon patue dok bengan xtentu psal...bab!...s..l!!!aku xpsal kna lari stu QB juz because of that bluddy hell thing!!!! tp xpela da lma tue aku ok sketla..almost 6p.m we have a clearance stock..seriously i heve alu of fun..mmg pengalaman pling berhargala..kitorng terjerit cakap'lowest price!!!','clearance stock!!'... damn best giler..mcm kitorng wat da realy one..hahaha!!!kitorng untung byk jugakla..yg penting smua brg yg kita wat handmake ok!!tidak terdpt dimna2.....okla smpi cni sja coretan aku..penglaman xkn ku lupa slamanya..coz it had tought me alot..

No comments: